Monday, October 5, 2009

Ülesanne 2

Nonii...et siis alates tänasest sai ka minu koduleht avalikkusele nähtavaks. Närvirakke on kulutatud ohtralt, korduvalt on leidunud peas loobumise mõtteid. Sellest hoolimata valmis ta mul sai. Et siis kodulehe teemast - valisin midagi enesele südamelähedast ning sellest tulenevalt sai veebilehe teemaks HUNT. Tegemist on minu lemmikloomaga.

Veebilehe koostamise kogemus mul varem puudus ning kui jätta kõrvale kulutatud närvirakkude suur kogus, siis võib ilmselt öelda, et kodulehe valmistamise õppimine osutub mulle tulevikus ilmselt kasulikuks oskuseks. Need koodid ajasid muidugi pea sassi, kuid polegi öeldud, et elu peab kerge olema.

Jätkan veebilehe valmimise kirjeldust veidi hiljem, kuid leiate minu kodulehe aadressilt http://www.tlu.ee/~sinakas

1 comment:

  1. Katri, pea püsti! Pole midagi paremat, kui pärast oma tööd nautida! Teie veebileht on ju tore, aga palun valige teine taust, jälgige reeglit: tume taust hele kiri või must kiri -valge taust! Veel soovitan kasutada mingit pilditöötlusprogrammi, kõige parem veebipõhine http://www.picnik.com/ ja valige kohe "Get started now". laadige hundipilt üles ja muudke suurust ehk vähendage.Teie pildid on hirmsuured, minu arvutiekraan paneb pool pilti kohe enda taha peitu! Kontrollige ka hiljem ligipääsetavust!

    ReplyDelete